wrz 12

Pakiety 25MB, 125MB  i Pakiety Non Stop można dezaktywować kodem.

Aby dezaktywować wybrany Pakiet MB( 25MB, 125MB ) lub Pakiet Non Stop Abonent musi wpisać w swoim telefonie kod dezaktywacyjny.

Poniżej kody które należy wpisać zgodnie z pakietem który mamy uruchomiony, a następnie wcisnąć przycisk „zadzwoń”.
Pakiet internetowy 25 MB *121*00*05#
Pakiet internetowy 125 MB *121*00*04#
Pakiet internetowy 9 zł Non Stop *136*00*11#
Pakiet internetowy 15 zł Non Stop *136*00*12#

Liczę, że od tej chwili nikt już mnie nie zapyta… Jaki jest kod na wyłączenie pakietu internetowego w Plusie! ;>

Gorąco pozdrawiam ;>

Autor admin \\ tagi: , ,

131 Odpowiedzi do “Jak wyłączyć pakiet internetowy 25MB i 125MB w Mix Plus oraz pakiet internetowy Non Stop 9zł i 15zł ?”

  1. ANNA napisał(a):

    nie moę dezaktywować pakietu internetowego 125 MB w mix plusie

  2. admin napisał(a):

    Hej.
    Anna napisz jaką masz taryfę… bo w każdej taryfie wyłącza się pakiet innym kodem ;)
    Aby dowiedzieć się jaką masz taryfę wpisz *147# i zadzwoń.
    Otrzymasz sms`a zwrotnego z nazwą taryfy.
    Podaj mi ją, a zdradzę Ci ten kod ;)
    Pozdrawiam

  3. Kuba napisał(a):

    mix 6 125 mb

  4. admin napisał(a):

    Pakiety internetowe 25 MB i 125 MB w Plus Mix dostępne dla taryf Mix4, Mix4 duo, MixV, Mix6.

    Pakiet internetowy 25 MB – 5,00 zł
    Pakiet internetowy 125 MB – 6,00 zł

    Aktywacja Kod aktywacyjny
    Pakiet internetowy 25 MB *121*11*05#
    Pakiet internetowy 125 MB *121*11*04#

    Dezaktywacja Kod dezaktywacyjny
    Pakiet internetowy 25 MB *121*00*05#
    Pakiet internetowy 125 MB *121*00*04#

  5. Aneta napisał(a):

    Hej. Kiedyś wykupiłam pakiet internetowy w plusie za 6 zł 125 MB ale nie mogę go wyłączyć. Ten kod wyżej nie pasuje;/ .Jak mam to dezaktywować?

  6. admin napisał(a):

    Aneto… musisz na początek sprawdzić czy masz mix`a czy simplus`a… Ważna też jest nazwa taryfy bo większość pakietów ma inny kod w zależności od taryfy.
    A więc…
    Wpisz : *147#
    Otrzymasz sms`a z nazwą taryfy.
    Podaj nazwę taryfy a podam Ci kod.

  7. gabi napisał(a):

    witam mam mix6 i pakiet 125MB za 6 zl i tez mi nie pasuje ten kod….

  8. admin napisał(a):

    O to regulamin promocji ” Pakiety internetowe 25 MB i 125 MB w Plus Mix ” w którym operator opisuje jak włączyć i wyłączyć dany pakiet.

    http://internet.plus.pl/documents/59602/0b7f2bfd-ca30-4184-a411-22a758967852?title=20120521_Regulamin_PakietyInternetoweMixPlus.pdf

    Jeśli ktoś nie może wyłączyć jakiegoś pakietu proponuję jeszcze raz zweryfikować jaki pakiet tak naprawdę ma włączony i w jakiej taryfie.

    Pozdrawiam

  9. Mania79 napisał(a):

    Witam miałam ten sam problem kod nie działał. Wzięłam umowę a tam wszystko napisane nie tylko ważna jest taryfa ale kwota doładowania i okres doładowywań!!!! ja na kwotę 50zł 42 doładowania mam kod *136*01*22#
    Pozdrawiam

  10. admin napisał(a):

    Witaj Mania79
    Pisaliśmy o pakietach w ofercie standardowej, ale dobrze, że poruszyłaś temat ponieważ widzę, że większość użytkowników mixa nie ma pojęcia z jakiej oferty korzysta.
    Jeśli posiada ktoś pakiet internetowy PAKIET 125 MB NA PRÓBĘ powinien skorzystać z jednego z kodów o którym napisała Mania79.
    Podam może wszystkie kody do wyłączenia pakietu internetowego: PAKIET 125MB NA PRÓBĘ :
    Kwota minimalnego zasilenia 30 zł: kod dezaktywujący Pakiet 125MB
    24 *136*01*10#
    30 *136*01*11#
    36 *136*01*12#
    42 *136*01*13#
    48 *136*01*14#
    Kwota minimalnego zasilenia 40 zł:
    24 *136*01*15#
    30 *136*01*16#
    36 *136*01*17#
    42 *136*01*18#
    Kwota minimalnego zasilenia 50 zł:
    24 *136*01*19#
    30 *136*01*20#
    36 *136*01*21#
    42 *136*01*22#
    Kwota minimalnego zasilenia 60 zł:
    24 *136*01*23#
    30 *136*01*24#
    36 *136*01*25#
    42 *136*01*26#
    Kwota minimalnego zasilenia 80 zł:
    24 *136*01*27#
    30 *136*01*28#
    36 *136*01*29#
    42 *136*01*30#
    Kwota minimalnego zasilenia 100 zł:
    24 *136*01*31#
    30 *136*01*32#

    Pozdrawiam

  11. general napisał(a):

    Siemka mam taryfe mix6 i chce wyłączyć pakiet internetowy 125MB
    kod *121*00*04# nie działa

  12. admin napisał(a):

    Wszystko masz napisane wyżej… Jeśli kod *121*00*04# nie działa to znaczy, że wcisnęli Ci do umowy pakiet internetowy 125MB na próbę, a to wyłącza się już innym kodem. Kod zależny od wysokości minimalnego zasilenia na umowie oraz długości umowy. Kody podane wyżej…

  13. leszek napisał(a):

    Dzięki za ten kod mi też *121*00*04# nie działał ale zobaczyłam na te wyżej i wedłg mojej taryfy i umowy wpisałem jeden z nich i wyłączyli dzięki wielki

  14. kasia napisał(a):

    wszystko się zgadza , dzięki za tak szczegółowy opis bardzo mi pomógł

  15. admin napisał(a):

    Nie ma za co…
    Ciesze się, że pomogło ;>
    Pozdrawiam

  16. Paulina napisał(a):

    Mam taryfę Mix6 oraz pakiet 25 MB, próbuję go dezaktywować kodem *121*00*05#, ale nie da się :|

  17. admin napisał(a):

    Paulina umowę podpisywałaś w promocji Mix czy Mix z internetem na próbę?

  18. Ola napisał(a):

    dzięki, te kody pasują :D straciłam na tym ponad 20 zł, ale nareszcie coś zadziałało ;)

  19. Karolina ;D napisał(a):

    Wykupiłam pakiet internetowy 125 MB za 6 zł .. Chciałabym go usunąć bo straciłam na tym 12 zł . Kod *121*00*04# nie pomaga ! Mam mix6 . Proszę o pomoc ;)

  20. admin napisał(a):

    Ola nie ma za co… Kiedyś postawisz piwo i będziemy kwita :P
    Pozdrawiam

  21. admin napisał(a):

    Karolina ;D Wykupiłaś pakiet Internetowy 125MB czy masz pakiet Internetowy na próbę? Bo to dwa różne kody na wyłączenie…

  22. szymon napisał(a):

    witam.wykupilem pakiet 25 mb i nie moge wylaczyc.kod *121*00*05# nie dziala te inne tez nie.nie ma jakis innych kodow na wylaczenie tego?

  23. Kasia napisał(a):

    125 MB, chciałabym go usunąć. Kod *121*00*04# nie działa możliwe że miałam w umowie na próbe.

  24. admin napisał(a):

    Hej Kasia!
    Z doświadczenia wiem, że 95% umów które są podpisywane bez internetu na stałe są umowami z internetem na próbę ;) Tak więc wybierz jeden z kodów z oferty PAKIET 125 MB NA PRÓBĘ i powinno pomóc. :)

    Pozdrawiam
    admin

  25. admin napisał(a):

    szymon!
    Kodów jest mnóstwo… W każdej promocji czy taryfie są inne kody. Tak więc podaj przynajmniej swoją taryfę, żebyśmy mogli coś podpowiedzieć.

    Pozdrawiam
    admin

  26. seba napisał(a):

    Witam aktywowałem Inetrnet na próbe 35MB jak to wyłaczyć? Moja taryfa to Twoj Profil

  27. admin napisał(a):

    seba jesteś pewien, że aktywowałeś pakiet 35MB? Jest taki?

  28. Sławek napisał(a):

    Mam mały problem. wyłączyłem pakiet internetowy 125Mb na probe i mam kolejny 125Mb i tego juz pakietu nie moge wyłaczyc kodem *121*00*04# pracownicownik w sieli plus nie był w stanie mi wyłaczyc tego pakietu meczył sie i nic nie zdziałał i wysłał mnie abym zadzwonił do biura obsługi i aby omi mi pomogli lecz nie mam osoby na ktora jest ten Nr gdyż wyjechała. a w biurze obsługi beda rektyfikowali dane . i dupa nie moge wyłaczyc tego pakietu…

  29. admin napisał(a):

    Witaj Sławek!
    Wpisz *121# oraz *136# i przepisz sms`y jakie dostaniesz zwrotne. Możliwe, że pakiet o którym mówisz to pozostałość do wykorzystania za którą już pobrali Ci opłatę…
    Pozdrawiam
    Admin

  30. mela napisał(a):

    kod do dezaktywacji pakietu 125 w mix6 to *136*01*22#

  31. admin napisał(a):

    Witaj Mela…
    Tak to kod dezaktywujący pod warunkiem, że mamy umowę doładowaniami za 50zł na 42 zasilenia…

    Pozdrawiam
    Admin

  32. Martina napisał(a):

    jak dziala pakiet non stop i jak mozna go wlaczyc? czy to korzysta sie do bólu przez miesiac czy jak? prosze o pomoc

  33. admin napisał(a):

    Witaj Martina ;)
    Pakiet Non Stop —> jak nazwa wskazuje można z niego korzystać przez cały miesiąc…
    oczywiście jest jedno „ale” :D
    Prędkość transferu zostaje obniżona po wykorzystaniu limitu.

    Pozdrawiam

  34. emilia napisał(a):

    witam, mam taryfe Mix6 i pakiet internetowy 125MB i nie mogę go wyłączyć żadnym kodem. pomóżcie

  35. Natalia napisał(a):

    Mam tak samo jak emilia. Nie wiem co robić…

  36. admin napisał(a):

    Emilia i Natalia…
    Pisaliśmy już, że są dwa pakiety 125mb… w ofercie zwykłej i na próbę..
    Każdy z nich wyłączamy innym kodem. Włączałyście pakiet same kodem czy otrzymałyście pakiet z nową umową?

  37. Natalia napisał(a):

    Z umową.

  38. Jorgen napisał(a):

    Witam. Otóż ja również posiadam ten problem i próbowałem wszystkich kodów na dezaktywacje ale nie pomogło. Mam pakiet 125mb i co miesiąc bierze kasę. Może ktoś pomóc?

  39. admin napisał(a):

    Natalia, a więc mamy rozumieć, że Twój pakiet to PAKIET 125 MB NA PRÓBĘ ? Tak ?
    Za ile doładowania masz robić?

  40. admin napisał(a):

    Jorgen napisz czy to Simplus czy MixPlus… i jeśli to MixPlus jakiej wysokości doładowania i na jak długo umowa…

  41. Lidka napisał(a):

    Dzięki wielkie! Za darmo ściagal imi 6 zl co miesiąc bo włanie miałam błędny kod. Już mam wyłączony na zawsze :) Dzięki!

  42. admin napisał(a):

    Lidka ciesze się, że pomogło ;)
    Polecam się na przyszłość… ;D
    Pozdrawiam
    Admin

  43. Natalia napisał(a):

    Właśnie tego nie wiem czy jest na próbę, żaden kod nie pomaga.
    Muszę doładowywać co miesiąc 30zł.

  44. admin napisał(a):

    Natalia pamiętasz na ile doładowań podpisałaś umowę?

  45. Agaq napisał(a):

    Chce wylaczyc intternet za 7zl mix6 24 doladowania anie moge pojawia sie co chwile usluga chwilowo niedostepna do dzis waznosc internetu nie chce by pobralo mi pieniadze

  46. Agnnieieszka napisał(a):

    Nie moge bylaczyc bo jest napisane uslugachwilowo niedostepnai pojawia sie to co chwile pakiet mam do 00.00

  47. admin napisał(a):

    Agnieszko niestety dopiero teraz wszedłem na kompa…
    Podałaś wszystkie dane, ale brakuje nam jeszcze informacji za ile musisz robić doładowania, a to też ma duże znaczenie…
    Więc 24 doładowania za ile?
    Pozdrawiam

  48. Gusia23 napisał(a):

    Hej mam problem otóż mam mix 6 z pakietem na próbę 125 MB, 36 razy po 50 zł no i załadowałam w miesiącu 2 kartami na początku bo tak mi kazali w salonie. No i nie mogę wyłączyć tego pakietu i tak się męczę kilka miesięcy już.. Jak go wyłączyć skoro ten kod nie działa a wpisując go pisze ze promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana. A mi co miesiąc tak kasę zabiera 6 zł czy cos… Co zrobić?

  49. Aga napisał(a):

    Hej, również mam problem z tym pakietem. Podaliście kody na zdezaktywowanie pakietu, ale tego na próbę. Ja posiadam ten pakiet z umową, a kodu nie mogę znaleźć.
    Kwota doładowania 40 zł, doładowań 42, pakiet internetowy 125mb.
    Czekam na pomoc :)

  50. justyna napisał(a):

    Hej…jsk moge wyłączyć internet 300mb w telefonie..mam mix6 36doładowań po 40zł…szukam ciagle kodu a nigdzie nie mogę go znaleźć..jak tylko ładuje konto to pobierają mi 10 zł…pomóżcie

  51. admin napisał(a):

    Gusia23 skoro masz pakiet na próbę 125MB wpisz kod *136*01*21#, a jeśli nie był on nazwany na próbę wpisz *121*00*04# .
    Musi pomóc…
    Pozdrawiam

  52. admin napisał(a):

    Aga kod *121*00*04# powinien pomóc…

  53. admin napisał(a):

    Justyna jesteś pewna, że zabierają Ci 10zł, a nie 7zł?

  54. magda napisał(a):

    mam mix V z internetem na probe.. doladowania 40 zl na 42 miesiace. Niestety ten kod ie działa + nie jestem blondynką umiem czytać i wiem który powinnam wpisać. Jest jeszcze jakaś inna opcja wyłączenia tego pakietu?

  55. anonim napisał(a):

    jak mi pisze w sms’ie tak ” promocja pakiet internetowy 9 non stop jest już nieaktywna lub nie była aktywowana ” to już nie bd mi pobierało kasy z konta ? ;) ;)

  56. admin napisał(a):

    Magda! Podaj jak pakiet dokładnie się nazywa i ile kasy bierze…

  57. admin napisał(a):

    Tak dokładnie… A jeśli jakiś pakiet internetowy jeszcze wisi Ci na koncie wystarczy, że go wykorzystasz lub poczekasz aż termin jego ważności wygaśnie…

  58. bogdan napisał(a):

    Ej wie ktos jak dezaktywowac pakiet internetu 300 mg

  59. aga napisał(a):

    Dzieki za kody! W koncu wylaczylam internet!

  60. blondyna napisał(a):

    Potrzebuje pomocy nie dziala mi wysyłanie mms pisze że usluga jest niedostępna, wszystko co powinno być właczone mam to wczzraj problemu nie bylo a dzis juz jest pomocy :-)

  61. Malwina napisał(a):

    Witam ! ja mam taki problem właśnie wpisałam ten kod na dezaktywację internetu 125mb mam mix plus doładowania za 40zł i pisało że został wyłończony więc doładowałam konto i znowu mi pobrało kasę za ten durny internet a ja wogóle z niego nie korzystam …;/ ten plus jest taki durny ,że musze chyba przejść do innej sieci :( (. 80 minut też nie mogę wyłończyć ..i tylko kase mi pobiera ciągle ..

  62. admin napisał(a):

    Witaj blondyna
    Z tego co piszesz to wszystko co powinnaś mieć włączone to miałaś dzień wcześniej… A nie mamy gwarancji, że ktoś czegoś przypadkiem nie wyłączył…
    Sprawdź kodem czy masz włączoną usługę transmisji danych i profil MMS`ów czy nie został zmieniony.

  63. admin napisał(a):

    Malwina zacznij może od tego o jakiej dokładnie treści przyszedł do Ciebie sms w chwili gdy pobierali Ci kasę.
    Ja tu nie chcę nikogo bronić, ale każdy kto decyduje się na jakąś promocji powinien zapoznać się z regulaminem, a nie od razu twierdzić, że ktoś jest durny.
    Co do tych 80 minut to też nadal nie podałaś nazwy pakietu więc jak mamy Ci pomóc? Dokładną nazwę pakietu proszę…

  64. Olga napisał(a):

    Ja mam włączone aż trzy te pakiety, wciskając ten kod wylączył sie tylko jeden. a kolejny raz wyskakuje że usługa niedostępna. Znacie jakiś sposób na wyłączenie tego ?? :)

  65. admin napisał(a):

    Witaj Olga
    Napisz na początek jak dokładnie nazywają się pakiety które masz włączone…
    Pozdrawiam
    Admin

  66. Patrycja napisał(a):

    Witam! Jestem w sieci Sim Plus. Bez abonamentu, na doładowania. Wykupiłam raz na próbę pakiet internetowy 125mb za 6zł. Przy każdym doładowaniu konta on sam się aktywuje. Jak mogę to wyłączyć?

  67. admin napisał(a):

    Witaj
    Patrycjo piszesz o ofercie bez abonamentu, ale na doładowania. Więc na początek ustalmy czy posiadasz dawnego Simplus`a ( teraz Plus na kartę ) czy MixPlusa ( teraz Plus Mix ) ?????
    Jeśli posiadasz MixPlus`a kod na wyłączenie masz w 4 poście… ;)
    Pozdrawiam
    Admin

  68. Nataliaa napisał(a):

    Witam mam włączony pakiet 125 mb za 6 zł kod *121*00*04# nie działa! co miesiąc muszę doładowywać 30 zł, jaki kod aby usunąć to? proszę, nie mam pojęcia :(

  69. sylwia napisał(a):

    dzięki za informacje. na was mozna polegac :-)

  70. kamil napisał(a):

    Napisz iaki to moze byc w plusie mini alno w plusie mix

  71. Daniel napisał(a):

    mam Mix6 i nie moge tym kodem dezaktywować internetu 25 mb . Dlaczego ? piszę że mam sprawdzić czy mam środki idt . lol

  72. admin napisał(a):

    Nataliaa napisz na początek jaką masz taryfę w Plus Mix.

  73. admin napisał(a):

    Sylwia polecamy się na przyszłość… ;>

  74. admin napisał(a):

    Daniel opisane są oba sposoby… Masz prawdopodobnie pakiet internetowy na próbę włączony. Skorzystaj z kodów do swojego pakietu i wysokości doładowania…

  75. Ania napisał(a):

    Witam :) Mam problem z opłatą za pakiet internetowy 25mb.Telefon jest w plusie na kartę,bez żadnych mix’ów.Opłata pobierana to 5zł za 30 dni

  76. admin napisał(a):

    Droga Anko… wpisz na początek *147# i podaj nam jaką masz taryfę bo często pakiety zależne są od rodzaju taryfy…
    Pozdrawiam
    Admin

  77. Dawid napisał(a):

    Cześć, mam internet kupiony za 7 lub 9 zł i nie mogę go wyłączył :>

  78. admin napisał(a):

    Dawid napisz na początek jaką masz taryfę i jak pakiet się dokładnie nazywa…
    Pozdrawiam
    Admin

  79. Aga napisał(a):

    Ja mam plus na karte i włączyłam pakiet 300MB kodem *121*11*01# za 7 zł i nie mogę go wyłączyć. Jest cykliczny i nigdzie nie pisze jak go dezaktywować:(

  80. admin napisał(a):

    Witaj Aga…
    Co prawda pisaliśmy tu o pakietach 25MB i 125MB, ale podam Ci kod na wyłączenie pakietu 300MB w Plus na kartę…
    Właśnie dodałem wpis specjalnie dla Ciebie…
    o to link :)
    http://www.pili.pl/sieci-komorkowe/jak-wylaczyc-i-wlaczyc-pakiet-internetowy-300mb-i-1gb-w-plusie-na-karte/

    Pozdrawiam
    Admin

  81. dawid napisał(a):

    Witam. Mam problem. Aktywowałem pakiet 25 mb internetu na próbe mam taryfe simplus. Jak moge to dezaktywować ??? Informacje o tej usłudze odczytuje przy kodzie *136# .

  82. Dawid napisał(a):

    Wita, Serdecznie. Ja chcialem się tylko upewnić.Mam Mixa 6 i mam pakiet internetowy na próbe. Dopasowalem kody i przyslali mi komunikat ” Promocja z pakietem 125 MB (40/24) jest jjuz nie aktywna lub nie byla aktywowana. Myslicie ze nie bedzie przy nastepnym doladowaniu zrzerac kasy ? Bo gry wpisuje kod *121# to w sms ie zwrotnym mam informacje aktywne pakiety : 125 MB pakiet do zasilen. Proszę o konsultacje . Pozdrawiam

  83. admin napisał(a):

    Hej Dawid.
    Twój pakiet można wyłączyć kodem. Pakiety o której pisaliśmy wyżej tyczą się Mix`a, a nie Simplusa…
    Dodam za chwilę link.
    Pozdrawiam
    Admin

  84. admin napisał(a):

    Dawid o to wpis z nurtującym Cię tematem.
    http://www.pili.pl/bez-kategorii/jak-wylaczyc-i-wlaczyc-pakiet-internetowy-25mb-9-zl-non-stop-i-15zl-non-stop-w-plussie-na-karte-taryfy-simplus-i-twoj-profil/

    Pozdrawiam
    Admin

  85. admin napisał(a):

    Witam
    Dawid wpisz jeszcze kod *136# zobaczymy jakie pakiety tu masz…
    A może być tak, że już go wyłączyłeś i po kolejnym wpisaniu kodu na wyłączenie pojawił się ten komunikat o braku pakietu. Pakiet który widzisz w tej chwili może być pakietem za który już zapłaciłeś i jest on ważne do wyczerpania.
    Pozdrawiam
    Admin

  86. Kinga Sz. napisał(a):

    Hej ;3 Włączylam pakiet internetowy 25MG i 125MG jak mam go wyłączyć ? :’( . Moja taryfa to mix 6

  87. admin napisał(a):

    Witaj Kinga Sz.
    Kody przecież podane są we wpisie…
    Na wszelki wypadek podam jeszcze raz…
    Dezaktywacja Kod dezaktywacyjny
    Pakiet internetowy 25 MB *121*00*05#
    Pakiet internetowy 125 MB *121*00*04#

    Pozdrawiam
    Admin

  88. karol380 napisał(a):

    dzieki bardzo. wpisalem *121*00*04# i wylaczylem pakiecik 125 Mb u siebie ;)

  89. admin napisał(a):

    Ciesze się, że mogłem pomóc :)
    Pozdrawiam
    Admin

  90. aneta napisał(a):

    Hey, też mam prolem z internetem 25 MB , nie moge go wyłączyć… jestem jeszcze w 36i6. Pomożecie?

  91. admin napisał(a):

    Witaj Aneto…
    Posiadasz jeszcze 36i6 ?! Przecież to umarło daaaawno temu. Tak szybko jak Plus to wprowadził tak szybko się skończyło ;P
    A tak poważnie to jest sens jeszcze tego używać? Nie lepiej zmienić taryfę na jedną z Plusa na kartę ( dawny Simplus ) ?
    Jeśli nie chcesz zmieniać taryfy na jedną z Plusa na kartę podaj mi jakiego kodu używasz do sprawdzenia pakietu? *121#, *136#… czy jeszcze jakiś inny?
    Pozdrawiam
    Admin

  92. Łukasz napisał(a):

    Witam serdecznie, mam MIX 6 i ja także miałem problem z wyłączeniem tego pakietu internetowego 125 MB, szukałem rozwiązania na stronie PLUSa i w necie i także nic. Dopiero tu trafiłem na coś konkretnego…dzięki wielkie adminowi za przejrzystą odpowiedz w puncie 10.

  93. admin napisał(a):

    Łukasz polecamy się na przyszłość ;)
    Pozdrawiam
    Admin

  94. kati napisał(a):

    witam, mam Mix6, pakiet 300MB. Proszę o podpowiedź jak mam wyłączyć internet.

  95. admin napisał(a):

    Witaj Kati!
    Jesteś pewna, że masz taryfę Mix6? Pakiet 300MB i 1GB był chyba w taryfach Simplus ( Plus na kartę ) .
    Sprawdzę jeszcze i dam znać.
    Pozdrawiam
    Admin

  96. admin napisał(a):

    Kati wpisz *147# i sprawdz na wszelki wypadek tą taryfę… ;)

  97. Damian napisał(a):

    Cześć mam problem z internetem 25MG za 5 zł moja sieć to Simplus na karte i proszę o pomoc bo kody nie działają ;(

  98. admin napisał(a):

    Damian…
    Ale o co dokładnie chodzi? Chcesz wyłączyć lub włączyć pakiet? Zacznijmy od tego jaką masz taryfę?
    Pozdrawiam
    Admin

  99. Philip napisał(a):

    Jak wyłączyć pakiet non stop 100mb za 7zl? Kodu chyba nie ma do tego wyzej.

  100. Radek napisał(a):

    Witam. Jak wyłączyć pakiet 7zl non stop? Nie widzę kodu do tego.

  101. kasiadhuuu napisał(a):

    Witam ADMINA… jestem w mixie, umowe mam na 42 doladowania po 40 zl nie dlugo mi sie juz konczy ale przy kazdym doladowniua pobiera mi oplate 10 zl za internet ktory w moim telefonie niestety nie dziala do tego jestem za granicą ;/ moja taryfa to mix v jak mam ten internet wylaczyć pomocy !

  102. admin napisał(a):

    Philip zacznij od tego czy to telefon na kartę czy abonament?
    Pozdrawiam
    Admin

  103. admin napisał(a):

    Philip o to odpowiedź na dręczące Cię pytanie…
    http://www.pili.pl/sieci-komorkowe/jak-wylaczyc-pakiet-internetowy-100mb-za-7zl-w-plus-na-karte-simplus-pakiet-internetowy-7-zl-non-stop/
    Pozdrawiam
    Admin

  104. admin napisał(a):

  105. admin napisał(a):

    Hej Kaśka
    Masz dość starą taryfę, ale powinno pomóc: *136*01*18#
    Pozdrawiam
    Admin

  106. bucz1988 napisał(a):

    mam MIX 4. jak mogę wyłączyć pakiet 300MB. za każdym doładowaniem potrąca mi 10 zł

  107. admin napisał(a):

    bucz1988 tu masz odpowiedź na dręczące Cię pytanie… :)

    Pozdrawiam
    Admin

  108. Iza napisał(a):

    No w końcu wyłączyłam to dziadostwo :) dzięki za kody :)

  109. Kamila napisał(a):

    Hej :) mam taryfe 36i6 i mam problem bo przy kazdym doładowaniau dostaje 25MB internetu , a i tak nie moge z niego korzystać nie wiem dlaczego ? Pomóż

  110. admin napisał(a):

    Iza cudnie to ujęłaś!!! Jestem Twoim fanem :D
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Admin

  111. admin napisał(a):

    Kamila…
    Nie wiesz dlaczego nie możesz z niego korzystać czy nie wiesz dlaczego go dostajesz?

  112. patryk napisał(a):

    ja mam MIX6 I NIE DEZIALA POMUZCIE plis

  113. admin napisał(a):

    Patryk napisz na początek o co dokładnie chodzi. Jaki pakiet itp.
    Pozdrawiam
    Admin

  114. Karolina napisał(a):

    Włączyłam jakiś pakiet i nie wiem jak to odkręcić . Moja taryfa to PNK.

  115. admin napisał(a):

    Karolina jakiś pakiet to za mało informacji…
    *136# lub *121# i podaj nam nazwę pakietu jaki faktycznie masz włączony…
    Pozdrawiam
    Admin

  116. Marta napisał(a):

    drogi adminie przeczytałam w jednej z twoich odpowiedzi jak wyłączyć mój pakiet internetowy :) dzięki :) udzielasz bardzo dobrych i obszernych odpowiedzi :) bardzo mi pomogło wasze forum :) pozdro

  117. admin napisał(a):

    Martuś nie ma za co ;)
    Polecam się na przyszłość… ;>
    Pozdrawiam
    /Admin

  118. yunot napisał(a):

    A ja mam taki problem. Co doładowanie pobiera mi 10 zł na internet 300mb, taryfa mix v, sprawdzałem juz rozne kody dezaktywacji ale nic z tego.. Prosiłbym o pomoc

  119. Marta napisał(a):

    Mam internet NON Stop za 9 zł 150MB. Ogółem mam abonament i nie wiem jak to dezaktywować..

  120. sylwia napisał(a):

    Witam ,
    Mam problem z pakietem internetu. Mam mix 6, doladowania 24 po 60, ale z racji elastycznej oferty wychodzi mi 36 po 30 zl. Probowalam kazdego kodu;( pomocy!;(

  121. admin napisał(a):

    Hej
    Pytanie pierwsze brzmi… Czy ten pakiet uruchomiłeś sam w trakcie umowy, czy może jest od początku umowy?
    Pozdrawiam
    Admin

  122. admin napisał(a):

    Martuś!
    Jeśli chodzi o abonament musisz skontaktować się z biurem obsługi klienta pod numer 2601, wybrać się do punktu sprzedaży lub zalogować się na stronie plusa na swoje konto.
    Pozdrawiam
    Admin

  123. admin napisał(a):

    Sylwia czy jest to PAKIET 125MB NA PRÓBĘ?
    Jeśli tak to mam rozwiązanie :)

  124. admin napisał(a):

    Sylwia zerknij w ten link :)

    http://www.pili.pl/sieci-komorkowe/oferta-elastyczna-w-mix-plusie-i-pakiet-internetowy-125mb-na-probe/

    :)

  125. lola napisał(a):

    witam. jak wyłączyć pakiet internetowy 25MB, mam w mix6. Niby mi wyłączali internet w salonie kiedy brałam telefon, a przyszedł mi sms, że zostanie pobrana opłata w wysokości 5zł

  126. słodziak napisał(a):

    wpisuje te kody i nic co mam zrobić by wejść na internet

  127. Paulina napisał(a):

    Mam taryfę PNK i parę miesięcy temu aktywowałam pakiet 25 mb za opłatą 5zł, teraz co miesiąc pakiet ten uruchamia mi się samoczynnie ściągając mi z konta 5 zł. Próbowałam go wyłączyć lecz po wpisaniu kodu *121*00*05# wyskakuje mi komunikat : „Usługa chwilowo niedostępna, przepraszamy” i tak od kilku dni :(
    Ratunku

  128. admin napisał(a):

    Słodziak, a możesz napisać co dokładnie chcesz zrobić?
    Pozdrawiam
    Admin

  129. admin napisał(a):

    Paulina podaj dokładną nazwę taryfy jaką otrzymasz po wysłaniu kodu *147#
    Pozdrawiam
    Admin

  130. Paulina napisał(a):

    po wysłaniu kodu *147# otrzymałam wiadomość „Aktywna taryfa to PNK w Sieci” ;)

  131. admin napisał(a):

    OK. Teraz sprawdź dwa kody… *121# i *136#. Po wysłaniu tych dwóch kodów podaj znów dokładnie sms`y zwrotne.
    Musimy mieć pewność czy pakiet jest jeszcze aktywny i jaką ma dokładnie nazwę…
    Pozdrawiam
    Admin

Odpowiedz