Wrz 18

Uciekające pieniądze z konta w sieci Plus po otrzymaniu wiadomości SMS ? ;>

Wystarczyło, że wysłałeś jednego darmowego sms`a  i mogło się zacząć… Bombardowanie Twojego numeru SMS`ami Premium za które płacisz przy ich odbiorze.

Istnieje możliwość czasowej dezaktywacji wszystkich Serwisów SMS Premium w sieci Plus poprzez wysłanie wiadomości SMS.

Należy wysłać SMS o treści „Start blokada” pod numer 8888.

Jeśli jednak chcemy ponownie aktywować w/w serwisy SMS Premium w sieci Plus należy wysłać ponownie SMS ale tym razem o treści „Stop blokada” pod numer 8888.

Dodatkowo, Klient ma możliwość otrzymania pełnej listy aktywnych Serwisów Premium wysyłając wiadomość SMS o treści „Lista” pod numer 8888. Wysłanie wiadomości SMS na numer 8888 w kraju jest bezpłatne, natomiast w roamigu jest płatne i opłata równa jest stawce za wysłanie jednej wiadomości SMS zgodnie z posiadaną przez Klienta taryfą w roamingu.

Autor admin

375 komentarzy do “SMS Premium w sieci Plus – Jak wyłączyć smsy w sieci Plus za które płacimy przy odbiorze?”

  1. nie dziala mi napisał(a):

    nie dziala mi

  2. admin napisał(a):

    ??????????????????????????????

  3. Sylwia napisał(a):

    Witam mam pytanie gdy wysle smsa ,, stop blokada ,, to juz zadnych smsow platnych nie zobacze bo co ja doladuje konto to zaraz zniknie mi ponad polowa z tego. Dziekuje

  4. admin napisał(a):

    Sylwia… tak, ale tylko pod warunkiem, że masz włączone tylko i wyłącznie SMS`y premium. Żadnych płatnych pakietów itp.
    Pozdrawiam
    Admin

  5. adrian napisał(a):

    witam! mam problem z nr 92599. zadzwoniłem pod zle podany nr tel i przyszedl mi sms. usunalem go a tam byl regulamin. i teraz non stop przychodza mi sex sms. Obawiam sie ze sa platne. jak je usunac juz wszystkiego probowalem.

  6. admin napisał(a):

    Adrian wysyłałeś SMS na numer 8888 o treści LISTA??
    Pozdrawiam
    Admin

  7. Patrycja napisał(a):

    czy to jest tylko chwilowe wyłączenie sms ?

  8. admin napisał(a):

    Patrycja wyłączasz te SMS do czasu aż nie dezaktywujesz blokady. Więc zależy to od Ciebie kiedy usługa znów zostanie włączona i będzie działać.
    Pozdrawiam
    Admin

  9. Ola napisał(a):

    Jak można się upewnić że SMS Start BLOKADA faktycznie zadziałał?

  10. admin napisał(a):

    Ola wystarczy, że wyślesz SMS o treści LISTA na 8888. Otrzymasz wtedy info, że usługa jest włączona.
    Pozdrawiam
    Admin

  11. Krzysiek napisał(a):

    Witam.Mam problem z nr.61586,aktywowałem usługę GO i nie mogę jej dezaktywować.Wysyłam SMS o tređci STOP GO, (tak napisał w wiadomości właściciel subskrypcji) lecz SMSz nie dochodzą.
    Mam telefon w Lajt mobile.Próbowałem blokadę usunąć,aktywować i nic.W poleceniu Lista jest zaznaczone że posiadam aktywną subskrypcję GO(61586).Proszą o poradę co mam zrobić.

  12. admin napisał(a):

    Krzysiek zastanawia mnie jedna rzecz… Napisałeś, że otrzymałeś info po wysłaniu LISTA o tym, że posiadasz subskrypcję GO(61586). Czy ten nawias z ich numerem dodałeś sam czy w treści wiadomości którą dostałeś było dokładnie tak napisane? Bo jeśli tak to wyślij SMS o treści STOP GO(61586).
    Pozdrawiam
    Admin

  13. Henryk napisał(a):

    Dwa razy za premium Swatka internetowo w kwocie 299 zł i drugi raz też internetowo w kwocie 199 zł ,nie wiem dlaczego moje premium jest nie aktywne za pierwszą wpłatą ,ani też za drugą wpłatą ,a miało być na zawsze Proszę wyjaśnić ,jaki jest błąd ,że nie posiadam premium na zawsze ?

  14. admin napisał(a):

    Henryk nie bardzo rozumiem o co chodzi… Chcesz wysłać SMS`a Premium za 299zł ??

Odpowiedz